SharePoint Danışmanlığı


Günümüzde pek çok şirkette SharePoint altyapısı kullanılmaktadır. Ancak SharePoint platformunun çoğu şirketlerde tüm departmanlar ve çalışanlar tarafından aktif ve efektif olarak kullanılmadığı gözlenmektedir. SharePoint'un sağlamış olduğu en büyük özellik, çalışanların bu ortak paylaşım platformunda rol almalarına imkan verecek bir altyapı sağlıyor olmasıdır. Özel bir uzmanlık ya da teknik eğitim gerektirmeyen bu yapıda, tüm çalışanların Microsoft Office Word, Excel ya da Powerpoint kullanım alışkanlıklarından yola çıkarak SharePoint'u da aynı şekilde benimsemeleri ve bilgi paylaşımında aktif rol üstlenmeleri beklenmektedir.

Ancak bu kültürün kurum içerisinde yaygınlaşması, korkuların ya da endişelerin aşılması, eski geleneklerin rafa kaldırılması (içeriklerin tek birim tarafından güncellenmesi ve portal içeriklerinin tek yönlü  / okuma amaçlı kullanılması) kurumlarda bir zaman almaktadır.

Bu süreç içerisinde enova müşterilere, karşılıklı yapılan anlaşma doğrultusunda ayın belirli günlerinde danışmanlık hizmeti vermek amacı ile bu konuda uzmanlaşmış SharePoint danışmanını müşteri lokasyonunda konumlandırmaktadır. İlgili süreç sahipleri ya da her departmandan seçilen portal sorumluları ile toplantılar gerçekleştirerek SharePoint kullanımının kurum içerisinde yaygınlaşmasını sağlamakta önemli bir rol üstlenebilmektedir.

Sosyal Medya

Kısayollar

Site içi arama yapmak için aşağıdaki arama barını kullanabilir ya da linklerden yönlenebilirsiniz.




©2017 Enova Tüm Hakları Saklıdır.